Επιλογής
Επιλογής
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ 2025-26 | κ. ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

- - - προαπαιτούμενο μάθημα: Δημιουργία 3Δ Περιεχομένου Ι (ΕΠΚ) - - -
🔵 🔴 🟡 Περιγραφή μαθήματος
Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες στην έννοια, τη θεωρία και την πράξη της ανάπτυξης εικονικών κόσμων. Οι συμμετέχοντες / ουσες θα διερευνήσουν πώς ένας εικονικός κόσμος μπορεί να συλληφθεί, να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί. Η ανάπτυξη της εργασίας αυτής ξεκινά από την ιδέα (όνειρο, μνήμη, καλλιτεχνική έμπνευση, πραγματικότητα, σενάριο) και φτάνει έως την τρισδιάστατη αναπαράσταση και τη λειτουργική του υλοποίηση σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Το μάθημα καλύπτει τόσο την εννοιολογική/καλλιτεχνική διάσταση (συμβολισμοί, αισθητική, αφηγηματικά μοτίβα και από συμβολισμός του τελικού παραγόμενου) όσο και την τεχνική (λεπτομερής περιγραφή, τρισδιάστατη μοντελοποίηση, εργαλεία ανάπτυξης). Παράλληλα, θα γίνει αναφορά στις σύγχρονες εφαρμογές των εικονικών κόσμων στη βιομηχανία του animation, του κινηματογράφου, των διαδραστικών τεχνών και του gaming.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
Κατανοούν τις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν τη σύλληψη και ανάπτυξη εικονικών κόσμων.
Διατυπώνουν λεκτικά (εν είδη σεναρίου) και οπτικά (εν είδη Moodboard) την περιγραφή ενός εικονικού κόσμου.
Εφαρμόζουν βασικές τεχνικές 3Δ αναπαράστασης για την σύνθεση και απόδοση χώρων, αντικειμένων και ατμόσφαιρας.
Χρησιμοποιούν επιλεγμένα λογισμικά εργαλεία για την υλοποίηση εικονικών κόσμων (Unity, Blender).
Αναπτύξουν μια πρώτη ολοκληρωμένη εργασία που συνδυάζει θεωρητικό σχεδιασμό και πρακτική εφαρμογή εικονικού κόσμου.
🔵 🔴 🟡 Θεωρία (2 ώρες)
🔵 🔴 🟡 Εργαστήριο (1 ώρα)
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
🔵 🔴 🟡 Μέθοδος αξιολόγησης:
Ατομική εργασία εξαμήνου - 60%
Αξιολόγηση παρουσίας κατά την διάρκεια των διαλέξεων - 40%
🔵 🔴 🟡 Συγγράμματα Μαθήματος [ΕΥΔΟΞΟΣ]