Κατεύθυνσης
Προγραμματισμός και Τέχνη Ι
Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή στις θεμελιώδεις αρχές πληροφορικής και τις τεχνικές προγραμματισμού για δημιουργικούς καλλιτέχνες. Το μάθημα δεν απαιτεί εμπειρία προγραμματισμού, έχει ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και της κατανόησης του προγραμματισμού με βάση το διαδικαστικό στυλ και την εφαρμογή τέτοιων δεξιοτήτων στην τέχνη.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων οι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
-
κατανοούν τις βασικές αρχές προγραμματισμού υπολογιστών
-
δημιουργούν έργα ψηφιακής τέχνης αναπτύσσοντας κώδικα
-
συνδυάζουν βασικά σχήματα και γεωμετρικά μοτίβα στον υπολογιστή
-
χρησιμοποιούν μετασχηματισμούς και συμμετρίες σε εικαστικές και μουσικές συνθέσεις
-
εισάγουν κίνηση και διαδραστικότητα στα έργα τους
-
σχεδιάζουν με απλά μαθηματικά μοντέλα και αντικείμενα