Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ 2025-26 | κ. ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

🔵 🔴 🟡 Περιγραφή μαθήματος
Το μάθημα εισάγει τις φοιτήτριες και τους φοιτητές σε τεχνικές ανάπτυξης τρισδιάστατου ψηφιακού περιεχομένου που ξεκινούν από τον σχεδιασμό και την οπτική έρευυνα μέχρι την μοντελοποίηση, απόδοση χρωμάτων και υφών, απόδοση σκελετού σε περιπτώσεις που χρειάζεται και επιπλέον ιδιοτήτων μορφοποίησης (blendshapes). Επίσης, ανάλογα με τις διαφορετικές προσδοκώμενες χρήσεις των εν λόγω μοντέλων διερευνάται και η σχετική απαραίτητη βελτιστοποίηση (optimization) προκειμένου να καθίστανται διαθέσιμα για χρήση στις εκάστοτε εφαρμογές (gaming, animation filming, real time performance, etc.)
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες/τες θα είναι σε θέση να:
Προσχεδιάσουν και να προσεγγίσουν αισθητικά το υλικό που επιθυμούν να παράξουν στον τρισδιάστατο, ψηφιακό κόσμο.
Μπορούν να διερευνήσουν τον βέλτιστο δρόμο ανάλογα με το πρόγραμμα επιλογής τους (3Ds Max, Blender, Zbrush, etc.) για την τρισδιάστατη απεικόνιση του επιθυμητού υλικού
Αποδώσουν επιπλέον μορφικά χαρακτηριστικά, υλικά και υφές στο μοντέλο που έχουν παράξει
Βελτιστοποιήσουν το μοντέλο ανάλογα με την μελλοντική εφαρμογή του.
Δημιουργήσουν έναν ψηφιακό σκελετό (Rig) που να εξυπηρετεί την κίνηση του μοντέλου τους.
🔵 🔴 🟡 Θεωρία (2 ώρες)
🔵 🔴 🟡 Εργαστήριο (1 ώρα)
Γλώσσα αξιολόγησης: Ελληνική
🔵 🔴 🟡 Μέθοδος αξιολόγησης:
Ατομική εργασία εξαμήνου - 60%
Αξιολόγηση παρουσίας κατά την διάρκεια των διαλέξεων - 40%
🔵 🔴 🟡 Συγγράμματα Μαθήματος [ΕΥΔΟΞΟΣ]