Δημιουργία 3D Περιεχομένου ΙΙ

Κωδικός μαθήματος
05ΕΠΚΧ01-ΨΤ
Μονάδες ECTS
6
Εξάμηνο
Εξάμηνο ΣΤ
Σειρά εμφάνισης
2
Κατηγορία μαθήματος
Κατεύθυνση
Ψηφιακές Τέχνες
Διδάσκων καθηγητής

ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ - ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ

Περιγραφή μαθήματος

Το μάθημα αποτελεί συνέχεια του μαθήματος 'Δημιουργία 3Δ περιεχομένου Ι' και δίνεται περισσότερη έμφαση στην πράξη και στη δημιουργία μέσα από ψηφιακά εργαλεία δωρεάν και ανοιχτού λογισμικού. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος πρέπει να είναι σε θέση να μπορούν να σχεδιάζουν 3D μοντέλα αντικειμένων και εσωτερικών χώρων. Το 3Δ περιεχόμενο αποτελεί βασικό στοιχείο σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, επιχειρηματικών, ερευνητικών και επιστημονικών χώρων. Τρισδιάστατα περιεχόμενα περιλαμβάνουν 3Δ σχεδίαση (βιομηχανική, αρχιτεκτονική κλπ), 3Δ γραφικά, 3Δ βίντεο κοκ. Αντίστοιχα εφαρμογές και τεχνολογίες που εκμεταλλεύονται ή παράγουν 3Δ περιεχόμενο αποτελούν οι 3Δ σάρωση, η 3Δ εκτύπωσης κοκ. Σκοπός του μαθήματος είναι η περαιτέρω εμβάθυνση σε θέματα ανάπτυξης 3Δ περιεχομένου, χειρισμό 3Δ αντικειμένων, τεχνικές φωτισμού και απόδοσης καθώς και εξειδικευμένα αντικείμενα όπως χαρακτήρες αντιμετωπίζονται σε διαφορετικά επίπεδα. 

Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές:

  • Αξιοποιούν πρακτικές έρευνας στο πεδίο του τρισδιάστατου σχεδιασμού ώστε να επιλύει προβλήματα σχεδιασμού τρισδιάστατου χώρου και modeling.

  • Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά εργαλεία και λογισμικά τρισδιάστατου σχεδιασμού (3d modeling).

  • Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά μεθόδους τρισδιάστατου σχεδιασμού περιβάλλοντος, έχοντας βαθιά γνώση τόσο παραδοσιακών χειροποίητων μεθόδων, όσο και σύγχρονων ψηφιακών , ώστε να μπορεί να κινείται συνδυαστικά ανάμεσά τους.

  • Συνεργάζονται στο πλαίσιο ομάδας εργασίας για την ανάπτυξη ενός project τρισδιάστατου σχεδιασμού (3d modeling).

  • Οικειοποιούνται ποιοτικά χαρακτηριστικά τρισδιάστατου σχεδιασμού ώστε να αξιολογεί αποτελεσματικά, τόso το δικό του έργο όσο και των συμφοιτητών του

  • Αξιοποιούν συγκεκριμένες δεξιότητες παρουσίασης ώστε να προβάλλει αποτελεσματικά το έργο του τόσο αυτό που παρήγαγε στις ατομικές εργασίες του όσο και αυτό που παρήγαγε η ομάδα εργασίας του.