Τμήμα Παραστατικών και Ψηφιακών Τεχνών

Γεώργιος Κόνδης



Βαθμίδα
Ε.ΔΙ.Π.

Ο Γεώργιος Η. Κόνδης σπούδασε Κοινωνιολογία και Κοινωνική Ανθρωπολογία. Είναι διδάκτωρ Κοινωνικών Επιστημών του Καθολικού Πανεπιστημίου της Λουβαίν (Βέλγιο). Έχει την ανώτερη πιστοποίηση παιδαγωγικής και επιστημονικής επάρκειας της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Συμμετέχει στη σύνταξη περιοδικών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και βραβεύεται από τη Γ.Γ.Επικοινωνίας/Ενημέρωσης για την έρευνα «Ο κόσμος της εργασίας : Όψεις, Χρόνοι, Χώροι». Έχει ήδη παρουσιάσει σε Συνέδρια, Επιστημονικές Ημερίδες και περιοδικά κοινωνιολογικές και ανθρωπολογικές έρευνες καθώς και αρχειακό υλικό σε Δημόσιες Εκθέσεις. Έχει εκδώσει δώδεκα μελέτες, έναν τουριστικό οδηγό και περισσότερες από τριάντα ερευνητικές εκθέσεις και επιστημονικές ανακοινώσεις σε συνέδρια. Επί τριάντα δύο χρόνια δίδαξε στη Δευτεροβάθμια, την Εκπαίδευση Ενηλίκων και την Ανώτατη Εκπαίδευση. Εργάστηκε για τρία χρόνια στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου (Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας), δέκα χρόνια στο ΤΕΙ Καλαμάτας (Τμήμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης) και τρία χρόνια στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου (Τμήμα Παραστατικών & Ψηφιακών Τεχνών, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών-ΠΜΣ «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση»). Μέχρι τον Ιούνιο 2019 ήταν Οργανωτικός Συντονιστής του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Πελοποννήσου. Σήμερα ανήκει στο επιστημονικό και διδακτικό προσωπικό (Ε.ΔΙ.Π) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Τμήμα Παραστατικών και Ψηφιακών Τεχνών).

Γνωστικό αντικείμενο
Κοινωνιολογία-Πολιτισμική Ανθρωπολογία-Παιδαγωγικά με έμφαση στη διαχείριση των πολιτισμικών αγαθών
Σπουδές
2003, Διδακτορικό στην Κοινωνιολογία, Καθολικό Πανεπιστήμιο της Λουβαίν, Βέλγιο
1993, Μεταπτυχιακό στην Κοινωνική και Πολιτισμική Ανθρωπολογία, Καθολικό Πανεπιστήμιο της Λουβαίν, Βέλγιο
1988, Μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία, Καθολικό Πανεπιστήμιο της Λουβαίν, Βέλγιο
1985, Πτυχίο στην Κοινωνιολογία, Καθολικό Πανεπιστήμιο της Λουβαίν, Βέλγιο

Λέξεις κλειδιά: πολιτική, εκπαίδευση, κουλτούρα, κοινωνική ιστορία, εργασία, οικονομική-κοινωνική ανάπτυξη
Συσχετισμός με διδασκόμενα μαθήματα